vrijdag 23 november 2012

Zelfmaak cadeau's voor de feestdagen



Laatst heb ik mijn familieleden medegedeeld dat wij dit jaar niet meer meedoen aan het commerciële circus tijdens de feestdagen. We willen geen dure cadeau's meer, en omgekeerd kan men van ons een kleinigheidje verwachten. Waarin ik dan wel veel tijd stop om er iets leuks van te maken, want daar gaat het wat mij betreft om. De ander blij maken met een niet te duur cadeau, waaruit liefde en waardering spreekt.

En al snuffelend op Pinterest kwam ik zoveel leuke ideetjes tegen, die wil ik jullie niet onthouden.
Ik heb ze hier op mijn prikbord bij elkaar gezet!

6 opmerkingen:

  1. Geweldig, die guinnes!!!! We liggen hier onder de tafel van het lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan hebben we er nog niets van gedronken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow,geweldige ideeën! En inderdaad,die guiness-rendieren zijn om blij van te worden! Vind die mutjes en sjaals voor de wijnflessen ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow,geweldige ideeën! En inderdaad,die guiness-rendieren zijn om blij van te worden! Vind die mutjes en sjaals voor de wijnflessen ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een collega van mij moest laatst een fles wijn hebben om cadeau te doen. Omdat ik net een paar weken ervoor tijdens een lunchpauze een enorme hoeveelheid had ingeslagen (2=1 actie én 20% korting, dus 70% korting) en niet meer dan een paar per dag in mijn tas mee naar huis kon nemen, kon zij er wel een van me overnemen. Het ding moest wel nog ingepakt. Geen nood, ooit had ik als versiering voor mijn verjaardag een sok-handpop gekregen die paste perfect over zo'n fles.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...